Online je auto kopen. Best spannend, hè? En dan kunnen wij wel zeggen dat we betrouwbaar zijn en goed in wat we doen, maar ja, dat kan je beter van een ander horen. Daarom vragen wij onze klanten of ze hun ervaring met auto.nl willen delen.

Een auto kopen net zo makkelijk als een nieuwe spijkerbroek bestellen? Ja. Wel als je het aan onze klanten vraagt. auto.nl wil de aanschaf van een auto leuker én makkelijker maken. Feedback is nodig als je je service wil blijven verbeteren en de klant zo blij mogelijk wil maken. Daarom is het fijn dat klanten van auto.nl de moeite nemen hun ervaring met ons te delen. Maar liefst 100% van onze klanten beveelt ons aan. En ons gemiddelde cijfer? Een 9 (april 2019).

“Goede service en zeer klantgericht”

Eindeloos onderhandelen is volgens onderzoeken één van de grootste ergernissen bij de aankoop van een nieuwe auto. Onze klantgerichtheid uit zich onder andere in niet onderhandelen. We bieden alle auto’s aan tegen een aantrekkelijke prijs: gebruikte auto’s zijn gemiddeld 3% goedkoper, voor nieuwe auto’s is dat gemiddeld maar liefst 9%. Het geld dat we besparen op dure showrooms en personeel, geven we namelijk gewoon aan jou — in de vorm van een aantrekkelijk tarief én betere voorwaarden. Je auto bezorgen doen we op het moment en de plek die jou uitkomen en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

“Het was heel prettig om thuis rustig op mijn gemak een keuze te maken om vervolgens via de telefoon de mogelijkheden te bespreken. Geen opdringerige verkopers, duidelijke afspraken, geen stress.”

Hoewel sommige mensen het spannend vinden online een auto te kopen, vindt Marcel uit Etten-Leur dat helemaal niet. Hij verwoordt precies wat we hopen te betekenen voor onze klanten: geen opdringerige verkopers, geen stress, geen onduidelijke afspraken. Vanuit je luie stoel je nieuwe auto bestellen. En als je honger krijgt van het uitzoeken van je nieuwe bolide, dan bestel je ook meteen je bak bami. Of boek meteen je autovakantie? Het internet is zo mooi.

“Gewoon top, geen gedoe”

Precies waar we naar streven. Het kopen van een auto kan een heel gedoe zijn: naar de auto toe rijden, goed kijken of er eventuele gebreken zijn (en daar moet je dan maar net verstand van hebben) en toch even over dat krasje vegen om te zien of het wel echt een kras is. Dat jij onze service top vindt en geen gedoe — daar doen we het voor.

“Ondanks dat je het allemaal online regelt zeer persoonlijk”

Mensen houden van zakendoen met mensen. Niet met merken. Daarom weet je bij ons precies met wie je contact hebt. Met Sander van de klantenservice bijvoorbeeld. En operationeel manager Johan is degene die jouw auto op maar liefst 31 punten checkt. Het kopen van je auto moet voor jou een leuke ervaring zijn, dus daar doen we alles aan. Tot aan het zelf bezorgen van je auto aan toe.

Meer ervaringen met auto.nl lezen? Op klantenvertellen.nl zie je alle beoordelingen van auto.nl.