Waar kunnen we je mee helpen?

Kan ik tussentijds mijn looptijd en kilometers aanpassen?

Ja, dat kan. Dan verandert ook meteen het maandbedrag dat je betaalt. Wij kunnen altijd een herberekening voor je doen. Als je bijvoorbeeld meer gaat rijden in verband met je werk, is dit natuurlijk ideaal. Minder is ook mogelijk.

Je kunt je maandbedrag zelfs met terugwerkende kracht aanpassen. Zowel naar boven als naar beneden.

Als je denkt dat je op termijn veel meer (of minder) gaat rijden, laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan zorgen wij voor de juiste oplossing.

Stuur een e-mail naar klantenservice@auto.nl of neem contact op met onze klantenservice via 020 - 280 2800. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Laatst geüpdate op 15 november 2018

Helpdesk medewerker

Heb je vragen?

We helpen je graag op weg. Van maandag tot en met vrijdag zijn we tussen 08.00 en 20.00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.

Start een gesprek