Waar kunnen we je mee helpen?

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

We willen dat je 100% tevreden bent. Maar we zijn ook maar mensen, dus we maken wel eens een foutje. Niet tevreden met je nieuwe auto of teleurgesteld met onze dienstverlening? Daar leren we graag van.

Stuur je klacht naar klantenservice@auto.nl en je ontvangt binnen 24 uur een inhoudelijke reactie (behalve op zondag).

Je kunt ons ook bellen op 020 - 280 2800. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan Bovag.

Laatst geüpdate op 04 juni 2018

Helpdesk medewerker

Heb je vragen?

We helpen je graag op weg. Van maandag tot en met vrijdag zijn we tussen 08.00 en 20.00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.

Start een gesprek