Coronavirus Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen, nemen wij maatregelen rond de bezorging van auto’s.Meer informatie

Waar kunnen we je mee helpen?

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

We willen dat je 100% tevreden bent. Maar we zijn ook maar mensen, dus we maken wel eens een foutje. Niet tevreden met je nieuwe auto of teleurgesteld met onze dienstverlening? Daar leren we graag van.

Stuur je klacht naar klantenservice@auto.nl en je ontvangt binnen 24 uur een inhoudelijke reactie (behalve op zondag).

Je kunt ons ook bellen op 020 - 280 2800. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform of aan Bovag.

Laatst geüpdatet op 23 december 2019

Helpdesk medewerker

Vragen?

We helpen je graag op weg. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9 tot 21 uur, op zaterdag van 9 tot 17 uur.