image/svg+xml Louwman Created with Sketch. icon-checked icon-document 5B3F2C90-278E-45DB-8AA9-3BD22C3DA5BC phone-icon icon-filter Louwman Created with Sketch. icon-readmore icon-dilevery 602D7FAA-55E3-474B-949F-2F504E2A2A55 Shape

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

We willen dat je 100% tevreden bent. Maar we zijn ook maar mensen, dus we maken wel eens een foutje. Niet tevreden met je nieuwe auto of teleurgesteld met onze dienstverlening? Daar leren we graag van.

Stuur je klacht naar klantenservice@auto.nl en je ontvangt binnen 24 uur een inhoudelijke reactie (behalve op zondag).

Je kunt ons ook bellen op 020 - 280 2800. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00.

Mochten we er samen niet uitkomen dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform of aan Bovag.

Laatst geüpdatet op 12 januari 2021

Vragen?

We helpen je graag op weg. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9 tot 21 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Het Team