Coronavirus Om verspreiding van het coronavirus te voorkomen, nemen wij maatregelen rond de bezorging van auto’s.Meer informatie

Waar kunnen we je mee helpen?

Hoe en wanneer betaal ik?

Een auto kopen

Je bestelt je nieuwe auto bij ons online. Na je bestelling bellen we je op om je aankoop te bevestigen en de afleverdatum af te spreken. Tijdens dit telefoongesprek kun je aangeven of je je auto liever van tevoren of bij ontvangst betaalt. Kies je voor betaling per factuur, dan moet het volledige bedrag op onze rekening staan op het moment van afleveren. Liever pinnen bij de voordeur? Vergeet dan niet van tevoren je bank te bellen voor een verhoogde pinlimiet.

Betalen via iDeal, creditcard of PayPal is niet mogelijk. Wil je de auto liever niet in één keer afrekenen? Een financiering kan je helpen. Je kunt deze optie aanklikken bij het bestellen.

Private lease en financiering

In geval van private lease en financiering werken we met automatische incasso’s. We schrijven het maandbedrag steeds aan het begin van de maand van je rekening af.

Bij de allereerste betaling betaal je voor de komende maand, plus de dagen die je al gereden hebt in de maand ervoor. Wordt de auto bijvoorbeeld op 10 april bij je afgeleverd, dan is de eerste incasso begin mei. Is je maandbedrag € 300, dan betaal je voor de 20 dagen die je in april hebt gereden (€ 200), plus het volledige bedrag voor mei. In totaal wordt er dan dus € 500 afgeschreven.

Bekijk hier al onze auto's >

Laatst geüpdatet op 27 juli 2020

Helpdesk medewerker

Vragen?

We helpen je graag op weg. Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9 tot 21 uur, op zaterdag van 9 tot 17 uur.