Waar kunnen we je mee helpen?

Wanneer moet ik betalen?

Wanneer je de auto daadwerkelijk moet betalen ligt eraan welke vorm van betalen je kiest.

Als je kiest voor direct betalen:

De auto moet betaald zijn op het moment dat we hem tenaamstellen en bij je afleveren. Dat kan per factuur vooraf, of met pin op het moment dat je de auto in ontvangst neemt. Alle auto's leveren we binnen 5 werkdagen. Dus als je kiest voor vooraf betalen is dit ook direct je betalingstermijn.

Als je wilt pinnen bij de aflevering, zorg er dan voor dat je eenmalig je limiet ophoogt bij je bank. Let op, het gaat hier om je paslimiet en niet je app-limiet!

We ondersteunen op dit moment nog geen iDeal, creditcard of PayPal betalingen.

Als je kiest voor private leasen, dan gaat het als volgt te werk:

  1. Jij zoekt een auto uit op auto.nl en stuurt ons je bestelling via onze checkout

  2. We bellen je om te bespreken of je in aanmerking komt voor de private lease overeenkomst

  3. Bij een voorlopig akkoord zullen we documenten opvragen zoals een loonstrook, legitimatiebewijs en een bewijs van woonlasten

  4. Als de documenten zijn goedgekeurd, nemen we contact op zodra jij het contract getekend hebt, dan kunnen we de aflevering plannen

  5. We komen de auto bij jou thuis afleveren, of je komt hem ophalen bij één van onze servicecentra, en je maakt een proefrit voor we de auto op jouw naam overschrijven

  6. Ook hier heb je recht op 14 dagen bedenktermijn. Niet tevreden? Dan halen we de auto gewoon weer bij je op

  7. Voor private lease werken we met automatische incasso. Aan het einde van iedere kalendermaand zal het desbetreffende bedrag dus van je rekening worden afgeschreven.

Bekijk hier al onze auto's >

Laatst geüpdate op 18 september 2018

Helpdesk medewerker

Heb je vragen?

We helpen je graag op weg. Van maandag tot en met vrijdag zijn we tussen 08.00 en 20.00 en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.

Start een gesprek